Înființare asociații sau fundații
Beneficiile tale
Reprezentare în instanță
Listarea documentelor pe suport de hârtie
TIMP scutit și nu mai este nevoie să stai la cozi
Acte necesare înființării asociației/fundației:
- cărțile de identitate ale membrilor fondatori
- actul de proprietate al sediului în care va funcționa asociația/fundația
- acordul asociației de proprietari și al vecinilor (doar pentru apartamente)
- dovada patrimoniului inițial
- cazierele fiscale ale membrilor fondatori, inclusiv pentru persoane juridice
- declarație autentică privind beneficiarii reali ai asociației/fundației, dată de președintele asociației/persoana împuternicită expres în acest sens
- copie autorizație expert contabil pentru cenzor (dacă este cazul)
Servicii oferite pentru înființarea asociației/fundației
- completarea cererii de înregistrare
- obtinerea dovezii privind disponibilitatea și a rezervării denumirii
- conceperea, redactarea și atestarea actului constitutiv
- conceperea, redactarea și atestarea statutului
- conceperea și redactarea contractului de comodat/contractului de închiriere
- achitarea taxelor judiciare de timbru
- pregătirea documentelor în format digital și depunerea pe CD
- constituirea, depunerea dosarului, reprezentarea la termen și ridicarea actelor de la judecătorie
Durată: aproximativ 2 luni
Mențiuni referitoare la înființare asociații sau fundații
- fiecare dosar este operat în maxim 48 de ore, FĂRĂ TAXĂ DE URGENȚĂ
- documentele pot fi preluate/predate și prin curier
- documentele pot fi trimise prin e-mail/fax, FĂRĂ TAXĂ SUPLIMENTARĂ
- onorariile afișate reprezinta costul serviciilor și nu conțin taxele
- un consultant va menține permanent legătura cu dumneavoastră, FĂRĂ TAXĂ SUPLIMENTARĂ
- programul de lucru este luni-vineri, 9.30-18.00
- la telefon răspund specialiști cu experiență, apți să furnizeze orice informație necesară în timp real
Trimite o întrebare
Completați formularul de mai jos sau sunați la 0725.048.873